Thursday 10 October 2013

PRUDENTIAL Booth - Angsana Johor Bahru

PRUDENTIAL DI JOHOR BAHRU @ JB

~ Entry kali ini saya akan beritahu yang Group saya ada permanent booth di angsana jb iaitu di tingkat 3

~ Booth group saya berhadapan dengan Badan Bookstore dan bersebelahan dengan escalator.

~ Booth tersebut sudah disewa selama 4 tahun bersama pihak Angsana.

~ Temui saya dan kawan2 saya agent prudential dan prudential bsn takaful di johor bahru @ jb di booth permanent kami.


~ Gambar booth kami di Plaza Angsana : -


Plaza Angsana @ Plaza Orang Melayu di Johor Bahru


Booth kami di Plaza Angsana


Permanent booth kami


Berhadapan dengan Badan Bookstore

~  Berikut adala sedikit gambar booth kami di Angsana..

~  Boleh datang terus je ke booth kami, dan jika ingin menemui saya boleh telefon atau whatsapp ke nombor saya 014-3609844 untuk buat appointment jumpa di Angsana atau di luar.


**** Untuk mengetahui quotation secara percuma boleh isi maklumat di link ni -->> QUOTATION FORM


Telefon atau Whatsapp saya untuk mendapat penerangan dan quotation secara percuma


(014-3609844)


Mohamad Shamir Bin Mansor


"Sediakanlah Payung + Baju Hujan Sebelum Hujan"



No comments:

Post a Comment